מדריך למשתמש מערכת SysAid

הקדמה

מדריך זה יציג את היכולות והיתרונות שפורטל משתמשי קצה מציע למשתמשי מערכת ה-SysAid שברשותכם.
המדריך יציג את סביבת המשתמש, דרך השימוש במערכת ה-SysAid, כיצד ניתן לפתוח קריאות ובקשות שירות חדשות עבור הצוותים התומכים בארגון, וכיצד משתמשי הקצה יוכלו לעקוב אחר הטיפול בקריאות שלהם ולהתעדכן במצבן בכל רגע נתון, בפשטות וביעילות.

כניסה למערכת ניהול השירות ופתיחת תקלה

כדי להכנס למערכת ניהול השירות, לחצו לחיצה כפולה על סמל הכניסה בשולחן העבודה או על מקש קיצור הדרך (Hotkey) כפי שהוגדר בעת הפצת הסוכנים.

במסך הראשי של פורטל משתמשי הקצה ניתן להגיש קריאות ובקשות שירות, לקבל תמיכה מהתומכים במערכת באמצעות צ'אט חי, לעקוב אחרי היסטוריית השירות שלך, להתעדכן בחדשות ועדכונים הנוגעים לפעילות הארגון, ואפילו למצוא מידע שעשוי לעזור לך בפתרון עצמאי של הבעיות הטכניות בהן נתקלת.

להגשת קריאת שירות חדשה יש ללחוץ על "הגש בקשת שירות":

לאחר הלחיצה על "הגש בקשת שירות", יוצג טופס פתיחת הקריאה:

כפי שניתן לראות בעמוד הקודם, מערכת ה-SysAid תצרף לקריאת השירות באופן אוטומטי צילום מסך של תחנת הקצה של המשתמש. הצילום יסייע להמחיש את התקלה לאדמינסטראטור האחראי, כך שיוכל לטפל בה באופן מהיר ויעיל.

כדי להגיש בקשת שירות חדשה, יש למלא את הפרטים הבאים:

  • שדה "קטגוריה" מאפשר למשתמש לקטלג את נושא הבקשה. בחירה נכונה של קטגוריות הינה חשובה ביותר לניתוב יעיל של תקריות בארגון.
  • בשדה "כותרת" יש לבחור את נושא הבקשה.
  • בשדה "תיאור" יש למלא את תיאור התקלה באופן מפורט ככל הניתן, כדי לאפשר טיפול מהיר ויסודי על ידי התומך ללא צורך בהבהרות נוספות.
  • בשדה "דחיפות" יש לבחור את דחיפות התקלה.
  • כדי לצרף את צילום המסך שהופק בעת הגישה לפורטל, יש לסמן את "שלח תמונת מסך".
  • במידה וישנם קבצים נוספים הרלבנטיים לנושא הבקשה, ניתן לצרפם לקריאה באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף/י" בשדה "קבצים מצורפים".
  • לאחר מילוי כל הפרטים הרצויים, לחצו על "שלח" כדי להגיש את הבקשה.

צפייה בבקשות שירות קיימות

על מנת לצפות בפרטי קריאה שנפתחה על ידכם, לעדכן את פרטיה או לסגור אותה, לחצו על:

בעמוד זה תוכלו לצפות בבקשות השירות הפתוחות שהגשתם בעבר, ולסגור קריאות אשר אינן נחוצות יותר.

לחצו על הקריאה המבוקשת כדי לצפות בפרטים נוספים אודותיה וכדי לעדכן אותה:

ניתן להוסיף לקריאה הערות, ולצרף קבצים נוספים באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף" ובחירת הקבצים הרצויים.
כדי לסגור קריאה פתוחה, סמנו את "סגור את בקשת השירות" ולחצו על "שלח".

להורדת המדריך בפורמט PDF להדפסה, לחץ כאן.