SysAid משמשת ארגונים מובילים ברחבי העולם כמערכת לניהול שירותי IT (ITSM) ולניהול שירותים ארגוניים (ESM). בנוסף לכך, SysAid מתפקדת גם כמערכת רבת-עוצמיה לניהול אירועים (IMS) וניהול משברים (CMS). המערכת מאפשרת למחלקות וארגוני ביטחון פנים ולארגונים ממשלתיים לנהל בצורה יעילה מגוון רחב של פעולות ותהליכים בתחום אבטחת מבנים וביטחון הפנים.
פתרונות IMS ו-CMS של קונסיסט ו-SysAid משנים את הדרך שבה מחלקות ביטחון וארגוני ביטחון פנים מנהלים מערכי ביטחון ותקריות ביטחוניות. הם מסייעים להם להשיג תמונת מצב (Situational Awareness) מלאה לאזור העניין (AOI) וממקסמים את יכולות השליטה והבקרה (C2). הפתרונות כוללים מגוון רחב של כלים מתקדמים לניהול תקריות , המאפשרים לארגונים לשפר באופן משמעותי הן את היעילות והן את האפקטיביות של פעולותיהם בתחום אבטחת מתקנים וביטחון הפנים.
פתרונות ה-IMS וה-CMS של קונסיסט מאפשרים לארגונים וסוכנויות לתעד, לעבד, לנהל ולדווח על אירועי משבר ותקריות ביטחוניות, בין אם ברמה הלאומית בקנה מידה רחב ובין אם ברמה המקומית, עם פונקציות כמו:
זיהוי ותיעוד של תקריות או אירועי משבר
הזיהוי והתיעוד הראשוניים יכולים להגיע ממגוון רחב של ארגוני ביטחון, סוכנויות איסוף מידע, יחידות שטח, אנשי צוות ואזרחים. המערכת מסוגלת לתמוך בצורה יעילה בכל תהליך זה.
מקורות איסוף מידע מגוונים יכולים לכלול :
מקורות האיסוף יכולים להתקשר או להגיע פיזית ולשוחח עם גורם בניהול התקריות, שמסוגל לסייע להם לדווח על אירוע, חשוד או כל סוג של תקרית ביטחונית.
מקורות האיסוף יכולים לדווח על בעיות באמצעות דוא"ל או מגוון ערוצי מדיה חברתית, עם טריגרים אוטומטיים לפתיחת קריאות.
פתרונות ה- IMS ו-CMS של קונסיסט ממפים כל תקרית חיה ואירוע משברי, ומאפשרים לקציני ביטחון לזהות אירועים מתפתחים, איומים ומגמות אבטחה. המערכת כוללת מסכי BI צבעוניים שמציגים את המידע בצורה חזותית מרשימה, המציגה את מפת האירועים בצורה ברורה ונגישה.
לאחר זיהוי תקרית, מערכת ה-IMS רושמת אותה בצורה מסודרת לפי סעיפים כמו קטגוריות, דחיפות והשפעה.
פתרונות IMS ו-CMS של קונסיסט ופלטפורמת SysAid, מאפשרים למנהלי ביטחון לצרף כל מידע, נתונים ומסמכים לכרטיס האירוע הרלוונטי, ולעקוב אחרי התקדמות התהליכים הקשורים לאותו אירוע.
לאחר שהאירוע נפתר, המערכות יכולות לעדכן את מאגר הידע של הארגון לצורך הפניות עתידיות.
הפתרונות מאפשרים למשתמשים ליצור טפסים שונים המתאימים לסוגי קריאות ואירועים שונים. כל אירוע יכול להיות מקושר לטופס מתאים, שמוטען אוטומטית במהלך הגשת הכרטיס. מנהלי מערכת IMS ומשתמשים יכולים גם לבחור את הטופס הרצוי מתוך רשימה.
מערכות IMS ו-CMS מאפשרות להבטיח ששיטות סטנדרטיות יישומו לתגובה יעילה, ניתוח, תיעוד, ניהול שוטף ודיווח על אירוע ביטחוני.
הפתרונות מסייעים להגדיל את נראות ותקשורת התקריות לכל הגורמים הרלוונטיים שצריכים להיות מעורבים – צוותי תגובה ראשוניים, גופים צבאיים וביטחוניים, פקידים ממשלתיים ועוד.
מערכות IMS ו-CMS מתאימות את פעילויות ניהול תקריות ביטחוניות וניהול משברים ואת העדיפויות שלהן בהתאם לנהלים הטובים ביותר בביטחון פנים.
באמצעות תכונה זו, ניתן להגדיר טיימרים על-מנת למדוד את הזמן שקריאות נמצאות במצבים שונים. לאחר מכן, ניתן להגדיר או לשנות את SLA (הסכמות רמות השירות) וכללי ההסלמה בהתאם לביצועים בשטח. הטיימרים המובנים בפתרון זה הם: זמן לתגובה וזמן לפתרון.
המערכת של קונסיסט ל-IMS ו-CMS משתלבת עם מערכת הדוא"ל של הארגון, ומאפשרת לשלוח כרטיסים באמצעות דוא"ל לכתובת אחת או יותר. חשבונות הדוא"ל הנכנסים מנוטרים על ידי המערכת, וההודעות החדשות מומרות אוטומטית לכרטיס אירוע (כולל קבצים מצורפים – תמונות, מסמכים, וכו'). דוא"ל נכנס הקשור לכרטיסים קיימים נוסף אוטומטית למקטע ההודעות הפנימיות של הכרטיס הרלוונטי.
המערכת יכולה להיות מותאמת אישית באופן מלא לפי העדפות המשתמש: הדפסות, התראות, שאלות נפוצות (FAQs), ופריטי מאגר ידע יכולים להיות מותאמים לצרכים המדויקים של הארגון.
IMS ו-CMS יכולים להקצות אוטומטית כרטיסי תקרית ל- agent ו/או למחלקה המתאימה ביותר או שנקבעה מראש, בהתאם למאפייני האירוע. לדוגמה, אם האירוע הביטחוני או אירוע המשבר הם בתחום אחריותה של מחלקה מסוימת, המערכת תקצה את הכרטיס אוטומטית לפי פונקציית הביטחון של המשתמש המבקש או סוג הבעיה.
הפקת דוחות על כל פעילות תקרית בביטחון פנים וביצועים, כולל זמן תגובה, מספר פעולות שבוצעו, מספר יחידות ואנשים מעורבים ועוד.
מנהלים יכולים גם להגדיר את הדוחות כדי להתמקד בנתונים שמעניינים אותם ביותר.
קבלו את הפלטפורמה היחידה עם בינה מלאכותית גנרטיבית משולבת בכל אלמנט של ניהול ה-IT. כך תוכלו להעניק שירות יוצא דופן. באופן אוטומטי.
SysAid Copilot
צ'אטבוט בינה מלאכותית דרך