מגוון האפשרויות בהיבט של ניהול השירות ש-SysAid מספקת הוא רחב מאוד, אז נסקור כאן רק כמה מהן:
קונסיסט היא המשווקת והמיישמת הבלעדית של מערכת SysAid בישראל, עם למעלה מ-550 לקוחות של המערכת, בינהם ארגונים מהמובילים במשק בכל התחומים: בנקים וחברות פיננסיות, רשתות שיווק מובילות, חברות אנרגיה מובילות, חברות ביטוח, המרכזים הרפואיים הגדולים, מוסדות אקדמים, ארגונים מובילים בתחום התחבורה, חברות מזון ומשקאות מובילות ועוד.
צוות SysAid בקונסיסט מונה עשרות מומחים של המערכת – מיישמים, מפתחים ואנשי תמיכה טכנית.
קונסיסט מפעילה מוקד תמיכה ושירות ייעודי למערכת SysAid המאוייש על ידי תומכים טכנים ברמה הגבוהה ביותר המספקים שירותי תמיכה מקצועיים ללקוחות המערכת.
קונסיסט הנה אחת מהחברות הטכנולוגיות המנוסות ביותר בישראל בתחום של יישום, פיתוח, הטמעה ותמיכה במערכות תוכנה מורכבות, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון!
קונסיסט היא חלק מקבוצת קונסיסט הבינלאומית, שלה יותר מ-1000 עובדים ברחבי העולם ומשרדים ומרכזי פיתוח בגרמניה, ספרד, ארה"ב, ארגנטינה ובישראל. בישראל לחברה יש ארבעה משרדים ומרכזי פיתוח – בפתח-תקוה, אשדוד, לוד ויקנעם והיא מעסיקה כ-380 עובדים. לחברה יש יותר מ-700 לקוחות, מרביתם ארגונים מובילים בענפי משק רבים – בישראל, ארה"ב ואירופה.
כלקוח של מערכת SysAid, אתה נהנה מהמערכת המובילה לניהול השירות בארגון, עם כל המעטפת של פיתוח, יישום ותמיכה שמספקת קונסיסט, שהיא כאמור אחת מחברות הטכנולוגיה המנוסות ביותר בישראל.
ITSM מתייחס ל-IT SERVICE MANAGEMENT, כלומר – ניהול השירות בהיבט של מחלקת ה-IT.
SysAid התפרסמה בשנותיה הראשונות כמערכת לניהול ITSM, אך בעשור האחרון היא התפתחה למערכת לניהול השירות בכל תחומי התפעול בארגון – וכיום היא כלי מרכזי ל-
Enterprise Service Management – ESM.
יש אינספור דוגמאות, אבל הנה כך על קצה המזלג:
פתרון מבוסס WEB לניהול השירות בארגון.
ניתן להגדיר כי בקשות שירות ינותבו באופן אוטומטי, תוך שינוי העדיפות או תאריך היעד שלהן, ויוחלו עליהן פעולות נוספות;
SysAid מאפשרת לקבוע את מיון קריאות השירות לפי משתמש, תאריך יעד או שדות מיון נוספים וכן להתאים ולהוסיף תצוגות על מנת לקבל תמונת מצב כוללת על בקשות השירות;
מנהלי המערכת יכולים לקבוע חוקי הסלמה.
המערכת מהווה כלי ניהול נכסים רב-עוצמה, לא רק לציוד מחשוב וציוד היקפי אלא למלאי וכל ציוד אחר, לעקוב אחר עדכוני תכנה וחומרה ועוד.
SysAid מסוגלת לפתוח קריאת שירות אוטומטית ולשלוח תזכורות באמצעות דואר אלקטרוני ואף באמצעות SMS.
המערכת מאפשרת לנהל ביעלות את הסכמי השירות – SLA/SLM עבור לקוחות שונים המקבלים שירות ממחלקת ה- IT.
תהליכי אוטומציה כלל-ארגוניים באמצעות Automate Joe מאפשרים להפוך משימות שירות אשר חוזרות על עצמן לתהליכים אוטומטים, ובכך להפחית את העומס על מחלקת המחשוב.
פורטל השירות העצמי של המערכת המספק למשתמשי הקצה בארגון יכולות שירות עצמי ועזרה עצמית 24/7/365, עם נגישות מהמחשבים הניידים והסמארטפונים שלהם.
המערכת מפיקה דוחות אוטומטיים אודות פעילות מוקד השירות, איכות השירות, מלאי החומרה והתוכנה ועוד.
קבלו את הפלטפורמה היחידה עם בינה מלאכותית גנרטיבית משולבת בכל אלמנט של ניהול ה-IT. כך תוכלו להעניק שירות יוצא דופן. באופן אוטומטי.
SysAid Copilot
צ'אטבוט בינה מלאכותית דרך