ITSM - IT SERVICE MANAGEMENT

נהל את השירות בארגון באמצעות הכלי המתקדם בעולם!

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון 

נהל את השירות בארגון ב-360 מעלות עם כלי אחד

SysAid מספקת פתרון הוליסטי לניהול הנכסים בארגון. כלי הניהול של המערכת מאפשרים לך לעקוב, לאבטח ולנהל באופן מיטבי את כל הנכסים בארגון – ציוד מחשוב, ציוד משרדי, תוכנות ועוד- באופן היעיל ביותר – בכלי מרכדי אחד. כל הנתונים של כל כנס בארגון נשמר ומתועד באופן מסודר ויעיל בכרטיס הניהול במערכת, דבר שמבטח את המורכבות שהייתה כרוכה בעבר בניהול ומעקב אחר הנכסים.

נהל את השירות בארגון ב-360 מעלות עם כלי אחד

ניהול אירועים

הפכו את תהליכי השירות בארגון לאוטומטיים ויעילים מתמיד, החל ביומן אירועים ועד לפתרון הבעיות.

פתרון בעיות

SysAid מספקת את כל הכלים שמאפשרים לצוותים התמיכה להתמודד עם בעיות פשוטות ומורכבות כאחד.

שינוי הנהלה

שפרו את השליטה על ניהול ה- RFC והשינויים עצמם. בצעו כל שינוי במהירות ובאופן מדוייק.

ניהול רמת שירות

צרו ונהלו יעדי רמת שירות והסכמי רמת שירות (SLA) לאיכות ומהירות השירות שצוות ה- IT שלכם צפויים לספק.

פורטל שירות

אפשרו למשתמשי הקצה בארגון לעקוב אחר היסטוריית הקריאות ולפתור בעיות בכוחות עצמם.

ניהול ידע

צרו מסד נתונים בנוגע לפתרונות מוכחים, לשימוש הן על ידי התומכים והן על ידי משתמשי הקצה.

תקשורת

תקשרו עם משתמשי הקצה באמצעות צ'אט כדי לשפר משמעותית את חוויית השירות של משתמשי הקצה וכדי להפחית עלויות.

שליטה מרחוק

יכולות השליטה מרחוק מאפשרות לתומכים לספק שירות בהתחברות מאובטחת מרחוק ולפתור בעיות עבור משתמשי הקצה מכל מקום.

איפוס סיסמא

אפשרו למשתמשי הקצה לאפס את סיסמאות הדומיין שלהם באופן מאובטח ולבטל נעילת חשבונות מבלי להמתין לתומך.

אוטומציה

הפכו את כל תהליכי השירות בארגון לאוטומטיים באמצעות כללי ניתוב, סדרי עדיפויות ותצורות דינמיות.

GO DIGITAL

צרו בקלות תהליכי עבודה באמצעות הממשק האינטואיטיבי המאפשר ליצור תהליכים ב- DRAG & DROP.

גמישות/התאמה

הגדירו והתאימו אישית את SysAid כדי לאפשר למערכת לענות במדוייק על הצרכים והדרישות הספציפיות של הארגון.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

ניהול נכסי ה-IT של הארגון

הפתרון המובנה לניהול נכסים של SysAid מאפשר לכם להציג, לאבטח ולנהל את הנכסים בארגון ישירות מתוך המערכת. עם SysAid, כל הנתונים אודות כל קריאת שירות וכל פריט ציוד בארגון מרוכזים במקום אחד ומרכזי. SysAid הופכת את כל התהליך של ניהול הנכסים וקריאות השירות ליעיל ופשוט, וכך גם מאפשרת פתרון בעיות מהיר בהרבה.

ניהול נכסי ה-IT של הארגון

ניהול נכסים

נטרו ונהלו את כל נכסי ה- IT של הארגון – מחשבים, תוכנה ומכשירים אחרים, ביעילות, בתצוגה מרכזית.

גילוי נכסים

השתמשו ביכולות איתור הרשת האוטומטיות של SysAid כדי לסרוק את הרשת ולעקוב אחר כל נכסי ה- IT שלכם (מבוססי סוכנים ונטולי סוכנים).

ניטור

נטרו ועקבו אחר רשת ה- IT הארגונית – שרתים, התקנים ניידים, תהליכי מערכת, מלכודות SNMP ועוד.

ניהול תיקונים

השתמשו באוטומציה של SysAid כדי לוודא שכל השרתים ותחנות העבודה מבוססי Windows מכילים את הגרסאות המעודכנות והמאובטחות ביותר של התוכנה.

אוטומציה שחוסכת לארגון זמן וכסף!

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

אוטומציה שחוסכת לארגון זמן וכסף!

יותר אוטומציה פירושה פחות חזרתיות על משימות החוזרות על עצמן שוב ושוב.
מנוע האוטומציה של SysAid ממקסם את הפרודוקטיביות של הצוות שלך ואת הזמן שלוקח לחברי מוקד ה-Help Desk לספר שירות ולפתור בעיות.

אוטומציה של מוקד התמיכה

הגדל את הפרודוקטיביות של התומכים באמצעות אוטומציה של כל קריאות השירות, ניתוב אוטומטי, הסלמה קריאות והודעות של משתמשי הקצה.

אוטומציה של השירות

האץ את אספקת השירות באמצעות אוטומציה של משימות IT ידניות אשר חוזרות על עצמן – בלחיצת כפתור.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

BI וניתוח עסקי וארגוני

קבל את כל הדוחות, הדשבורדים וה- KPI להם אתה זקוק צריך כדי לקבל תמונת מצב מלאה אודות ביצועי ה- IT בארגון, וקבל החלטות עסקיות טובות יותר על-סמך תובנות מדוייקות בתוך דקות.

BI וניתוח עסקי וארגוני

דוחות

דיווחים צור דוחות מפורטים על ביצועי ה- IT שלך, איכות השירות, נכסי ה- IT, משימות הפרויקט, SLA ועוד.

BI

בחר מבין 15 תבניות KPI מוגדרות מראש כדי להתחיל או התאם את הממשק לצרכים שלך.

דשבורד

צפו בהדמיות בזמן אמת של פעילויות ה- IT והביצועים, וצרו דוחות מובנים.​

כלים

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

כלים

סט הכלים של SysAid חוסך לך זמן וכסף, ומאפשר לך למטב את הביצועים של חברי צוות ה Help Desk ובכך לשפר משמעותית את השירות בארגון – הן במחלקת המחשוב והן בכלל מחלקות הארגון.

לעבוד מהנייד

צור, הצג והוסף הערות; צפה בהיסטוריה של הקריאות ונהל את האירועים והבקשות הפעילות מהמכשיר הנייד.

ממשקים

שלב את SysAid עם מערכות הליבה הארגוניות האחרות כגון LDAP, דואר אלקטרוני ועוד.

מערכות ליבה

SysAid משתלבת באופן מושלם עם יישומי ושירותי תוכנה של צד שלישי, כגון SAP, Salesforce ו- Google Apps.

משימות ופרויקטים

נהל את הפרויקטים שלך ואת כל המשימות באמצעות כלי אחוד שמאפשר לך לעקוב ביעילות רבה אחר התקדמות הפרוייקט באמצעות תרשימי זרימה ידידותיים.

HELP DESK מרוחק

אפשר למשתמשי הקצה ולאדמינים להתחבר למערכת מרחוק באופן מאובטח ולעבוד ממכל מקום, באמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט או לאינטרא-נט.

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון

SysAid Mobile:  ניהול השירות בארגון -  באפליקצייה למובייל!

SysAid MOBILE פותחה על-ידי צוות הפיתוח בקונסיסט ומאפשרת לנותני השירות ואנשי התמיכה להיות נגישים וזמינים באופן מיידי, מכל מקום ובכל זמן: לספק שירות, לתת מענה לקריאות שירות ולפתור תקלות מהר יותר –  ON THE GO! האפליקציה מספקת לאנשי השירות והתמיכה גמישות מירבית וניידות מלאה, ומאפשרת להם להמשיך לספק שירות, לפתור תקלות, לעקוב אחר הקריאות ועוד – בכל זמן ומכל מקום, כולל:

  • צפייה וניהול בכל הקריאות
  • הקצאת קריאות
  • חיפוש קריאות
  • מעקב וניטור SLA
  • הודעות ב- PUSH
  • מעקב אחר תגובות

לעבוד מהנייד

טיפול בקריאות שירות תוך כדי תנועה - האפליקציה מאפשרת לעדכן את סטאטוס הקריאות, להעביר אותן לתומכים אחרים, לשנות עדיפות ועוד. במיוחד בתקופת הקורונה ובזמני חירום, SysAid MOBILE מבטיחה שהתפקוד של מוקד התמיכה לא ייפגע, גם אם כל נציגי המוקד עובדים מרחוק

PERFECT FOR ON-THE-GO

זמני תחזוקה והתקנה מינימליים ויישום שעובד היטב גם כאשר מהירות האינטרנט אינה גבוהה - המערכת זמינה הן בגרסת ON-PREM והן בגרסת ענן, ומפתחי האפליקציה בקונסיסט דאגו ליצור יישום שעובד היטב גם כשהתומך נמצא באיזור שבו איכות רשת האינטרנט אינה גבוהה.

צילום בקליק

צילום בלחיצת כפתור – האפליקציה מאפשרת לצרף תמונה או סרטון ישירות מהמכשיר הנייד באמצעות הגלריה או באמצעות שימוש במצלמת המכשיר ישירות לקריאת השירות בקלות ומהירות.

ניהול מלאי מכל מקום

ניהול מלאי בכף ידך – יכולת לבצע ספירות מלאי, תשאול וניפוי מלאי באמצעות סריקת הברקוד על ידי שימוש במצלמת המכשיר.

HELP DESK מרוחק

סריקת קוֹדָר - (קוד QR Quick Response Code) – היישומון מאפשר סריקת QR באמצעות שימוש במצלמת המכשיר. הסריקה מבצעת פעולה בהתאם למידע אשר קודד בקוד.