End User Portal

פורטל משתמשי קצה של SysAid

End User Portal

פורטל שירות עצמי מספק למשתמשים תועלות רבות וחוסך לארגון כסף וזמן

פורטל השירות העצמי הוא אתר אינטרנט המורכב מפונקציות של שירות עצמי ועזרה עצמית, המאפשר למשתמשים לבקש שירותים, לאתר מידע, לפתוח קריאות ולפתור תקלות באופן עצמאי. פורטל השירות העצמי של SysAid יכול להיחשב כ"דלת הכניסה האלקטרונית" לחנות וירטואלית של כל מחלקת IT, שמשם ניתן להגיע לכל המוצרים והשירותים.

הפורטל מאפשר למשתמשים לפתוח קריאות שירות, לבקש שירותים, לצפות בהודעות הקשורות למחלקת התמיכה, להתכתב עם נציגי שירות התמיכה, לבקש ייעוץ ממאגר הידע לעזרה עצמית, לאפס סיסמאות של דומיין, לבטל חסימת משתמשים ועוד. בנוסף לתועלות הרבות שהפורטל של SysAid מספק למחלקת ה-IT, גם מחלקות וחטיבות רבות אחרות כגון משאבי אנוש, מכירות, משק ותחזוקה ואחרות, יכולות להפיק תועלת רבה מהפורטל.

פורטל השירות העצמי הוא עדכני, זמין  ומכיל מידע רב. ככל שמאגר המידע והאופציות של המשתמשים רחבות יותר – כך תחסכו פניות למוקד התמיכה ותוכלו להוריד באופן משמעותי את מספר הקריאות המגיעות למוקד. בנוסף, עבור כל ארגון השואף למקסם את רווחיו ולהתייעל, זוהי דרך אלגנטית להציג את מוצריו ושירותיו.

בעידן העכשווי, יותר ויותר לקוחות מעדיפים לפנות לאינטרנט מאשר לנציגי השירות, ולכן לעיצוב הפורטל חשיבות והשפעה רבה על תדמית הארגון.

המידע שבפורטל חייב להיות אמין ומעודכן. מהותו של פורטל משתמשי הקצה היא באספקת חוויית משתמש חיובית באמצעות ממשק קל וידידותי לשימוש. פורטל השירות העצמי עונה על הצורך של ביצוע מטלות והשלמת משימות בכל זמן ובכל רגע נתון.

פורטל השירות העצמי של SysAid הוא גם ייחודי בכך שהוא מאפשר למשתמשים להוסיף צילום מסך של הבעיה הספציפית המתוארת בפנייה כדי שנציגי התמיכה יוכלו לספק פתרון יעיל תוך הזמן הקצר ביותר.

ככל שמאגר המידע והאופציות של המשתמשים רחבות יותר – כך תחסכו פניות למוקד התמיכה ותוכלו להוריד באופן משמעותי את מספר הקריאות המגיעות למוקד. בנוסף, עבור כל ארגון השואף למקסם את רווחיו ולהתייעל, זוהי דרך אלגנטית להציג את מוצריו ושירותיו.

פורטל השירות העצמי כולל את הפעולות הבאות:

שדרוג הנראות

ניתן לעצב את הפורטל על-פי הקו העיצובי של הארגון, ולהתאים את הלוגואים, האייקונים, הצבעוניות והמלל לדרישותיו. צוות המערכת בקונסיסט יעצב עבורכם פורטל מרהיב ומזמין, בהתאם לצרכים ולעיצוב של הארגון. מצ"ב מגוון עיצובים של פורטל המערכת בארגונים שונים.