כנס לקוחות SysAid בישראל 2016 – חוגגים 500 לקוחות

מתוך אנשים ומחשבים:

"מה היווה תמריץ חזק מספיק עבור מאות מנהלי ואנשי Help Desk ,IT ותשתיות, להתגבר אתמול (ג') על פקקי הבוקר שהוחרפו מאוד על ידי השבתת תנועת הרכבות, ולהגיע למרכז נא לגעת ביפו?

התשובה: כנס הלקוחות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בתחום ה-Service Desk. כנס שערכו SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות וקונסיסט מערכות שמייצגת את SysAid בישראל.

הכנס התקיים במרכז "נא לגעת" בנמל יפו – מרכז תרבות ואומנות ללא מטרות רווח, יחיד במינו בעולם, המהווה מקום מפגש בין אנשים חירשים-עיוורים והקהל הרחב. היה שווה לחכות בפקקים? ועוד איך.

שירות טוב יותר ללקוחות

בכנס נחשפו המשתתפים לסיפור הקמתה של SysAid, שהפכה מחברת סטארט-אפ קטנה, למובילה עולמית. מערכת ה-Service Desk של SysAid מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב-35 שפות לרבות בשפה העברית.

"ארגון שעובדיו מקבלים שירותי IT טובים יותר, יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו", הינו המסר המרכזי שעלה מהכנס".

לחץ כאן להמשך קריאת הכתבה

לחדשות ואירועים נוספים לחץ כאן

מצאתם את זה מעניין? שתף אותו עם אחרים:

פוסטים פופולריים
יישום מערכת SysAid בבתי חולים ומרכזים רפואיים – דיגיטציה של תהליכים בעולם הבריאות
sysaid events
המהפכה של הבינה המלאכותית בעולם ה-IT וה-HELP DESK
כיצד הפתרון המשולב של SysAid ו-Glassix מאפשר לקבוצת תעבורה לייעל תהליכי שירות ותמיכה באגף הטכנולוגיות ובתחומי המחשוב, התחזוקה והתפעול
הציפור המוקדמת תופסת את התולעת.

הירשם לבלוג שלנו והיה הראשון לדעת מה חם בעולם ה-ITSM.