חברת Cal הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה

sysaid service management

חברת Cal העוסקת בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי של המותגים המובילים ויזה, מסטרקארד ודיינרס הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה.

במטה החברה, השוכן בגבעתיים ובמשרדים נוספים בחברה – מועסקים למעלה מ-1500 עובדים, המעניקים פתרונות פיננסיים ליותר משני מיליון לקוחות מחזיקי כרטיס ולעשרות בתי עסק.

חברת ויזה כאל השלימה לפני כחודש את הטמעת מערכת ה- Help Desk – SysAid – אשר פועלת באמצעות דפדפן בלבד גם בצד המשתמש וגם בצד הניהולי ומספקת חווית משתמש פשוטה וידידותית. מערכת SysAid הכלל ארגונית, מאפשרת קבלת שירות גם באמצעות אפליקציה ומכשירים ניידים.

ריבוי משימות, חטיבות ומחלקות שונות בארגון בסדר גודל של חברת Cal, מובילים לעיתים למצב שמדלגים ממשימה למשימה, מבלי להשלים אותן במלואן. בדיוק לשם כך הוטמעה מערכת ה- SysAid לניהול ה-IT בחברה, הפועלת גם בסביבה מרובת פלטפורומות – דבר המוביל לקיצור זמן תגובה, אוטומציות של תהליכי הטיפול והתמיכה, שליטה מרחוק למטרת פתרון תקלות באופן מהיר ומאובטח.

מצאתם את זה מעניין? שתף אותו עם אחרים:

פוסטים פופולריים
יישום מערכת SysAid בבתי חולים ומרכזים רפואיים – דיגיטציה של תהליכים בעולם הבריאות
sysaid events
המהפכה של הבינה המלאכותית בעולם ה-IT וה-HELP DESK
כיצד הפתרון המשולב של SysAid ו-Glassix מאפשר לקבוצת תעבורה לייעל תהליכי שירות ותמיכה באגף הטכנולוגיות ובתחומי המחשוב, התחזוקה והתפעול
הציפור המוקדמת תופסת את התולעת.

הירשם לבלוג שלנו והיה הראשון לדעת מה חם בעולם ה-ITSM.