"תומכים יכולים כעת לשלוט על תחנות עבודה ומכשירים ניידים מתוך סיסאייד. TeamViewer המוטמע במערכת יעיל, חוסך בזמן ומעלה את רמת האבטחה בארגון. באמצעות TeamViewer המשמש כלי גישה מרחוק, יכולה מחלקת ה- IT של הארגון לספק תמיכה פנימית לעובדים ותמיכה חיצונית מול לקוחות באמצעות שליטה ישירה על מחשבים נייחים וניידים. עם TeamViewer לא משנה היכן נמצאים העובדים בעולם, הם יכולים לקבל תמיכה מרחוק, ולראייה כיום TeamViewer פועל על יותר מ -400 מיליון מכשירים.
הפתרון החדש מאפשר מקסימום יעילות. ע"י הטמעת TeamViewer בפלטפורמה של סיסאייד, התומכים יכולים כעת לבצע הפעלה מרחוק של TeamViewer ישירות מקריאת השירות. התומך פשוט לוחץ על הסמל של TeamViewer כדי להתחיל את השליטה מרחוק ואין צורך בחשבון TeamViewer מראש כדי להשתמש בשירות. בנוסף הוא מגביר את רמת האבטחה ע"י אבטחת התמיכה מרחוק ותיעוד מלא בפלטפורמה אחת. בנוסף נחסכת הטרחה של ניהול תוכנה נפרדת , מאחר ש TeamViewer פועל בתוך סיסאייד ולא כיישום עצמאי.."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *