אייל כרמי מספר בראיון למגזין סטטוס, על מהפכת השירות שהובלנו באמצעות סיסאייד: "איזה דימויים עולים לכם לראש כשאתם חושבים "רמי לוי שיווק השקמה"? סביר להניח שאתם רואים לנגד עיניכם: סל פירות וירקות משתלם ואולי גם עוף בשקל. אבל מאחורי הקלעים, רמי לוי, הוא ארגון בעל מערכת מחשוב מודרנית, שאפשרה את צמיחתו המהירה.
נפגשתי עם אייל כרמי מנהל מערכות המידע ברמי לוי, כדי להבין כיצד פועלת מערכת ההיי-טק המשומנת של רמי לוי? מהן הסודות שמאפשרות לה לצמוח במהירות, תוך שמירה על מנגנון רזה, יעיל וחסכוני? ומה ארגונים אחרים יכולים ללמוד וליישם?"