העומס על מערך ה-IT הופחת באופן דרמטי [בעקבות ההטמעה של SysAid]….אבל לא רק זה. הפורטל הארגוני של המערכת זכה מהרגע הראשון לפופולאריות עצומה, והעובדים והמנהלים עושים בו שימוש יום-יומי אינטנסיבי – לפרסם הודעות, להציע הצעות ייעול, לגייס עובדים, לדווח נוכחות ועוד אינספור פעילויות. אין מספיק מילים כדי לתאר את השירות והיחס הנהדר שקיבלנו מהצוות של SysAid בקונסיסט, כבר מהרגע הראשון: הנכונות ותשומת הלב להבנת הצרכים – להגיע אלינו לארגון כדי לגבש את הפתרון; להדריך ולהכשיר אותנו ועוד; כל הפעילויות של הצוות בקונסיסט התבצעו באופן הכי מקצועי ואנושי שאפשר. היישום וההשקה בוצעו בזמן שיא, ובבת אחת המשתמשים אימצו את המערכת בהתלהבות. זו בדיוק התוצאה שכיוונתי אליה, והצוות של קונסיסט עשה כאן עבודה לא פחות ממדהימה.