אוניברסיטת בן-גוריון החלה לעבוד עם SysAid בענן הפרטי של קונסיסט

במהלך חודש דצמבר הושלם המעבר של מערכת SysAid באוניברסיטת בן-גוריון לענן. המעבר, שנוהל באופן הדוק ומדויק על ידי מיישמי המערכת בקונסיסט, מאפשר לאוניברסיטה ליהנות מתשתית מאובטחת, יעילה וגמישה ומתשתית שירות מתקדמת שמספקת מענה לעשרות אלפי משתמשים. 

בפרויקט אינטנסיבי שנמשך מספר חודשים בלבד בוצעה התקנה מלאה מחדש של מערכת השירות הארגונית SysAid בסביבת הענן של קונסיסט, תוך שילוב יכולות מתקדמות של ENTRA ID ושל Microsoft 365, והקפדה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ושרידות.

למעלה מ-200 גורמים מטפלים הפועלים במספר אתרים גיאוגרפיים ומספקים שירות לעשרות אלפי לקוחות ומשתמשים, עברו לעבוד באמצעות המערכת החדשה – בצורה חלקה, ללא השבתות וללא הפרעה לפעילות השוטפת של האוניברסיטה. 

כל תהליכי ההכנה, הבדיקות וההגירות בוצעו מראש, כך שברגע קבלת אישור הלקוח – ההחלפה בוצעה באופן שקוף לחלוטין.  מלבד מעבר מערכת SysAid, עושה האוניברסיטה שימוש גם בפתרון Glassix, פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית (אומניצ'אנל) החכמה של קונסיסט. המערכת משמשת כערוץ תקשורת מבוסס WhatsApp Business API, המאפשר לסטודנטים ולסגל לפנות בצורה נוחה ומהירה ישירות אל מוקד השירות – כאשר הכול מנוהל מתוך SysAid. גם תשתית Glassix הועברה בהצלחה לענן של קונסיסט, והוטמעה בצורה מלאה כחלק מהמערכת הכוללת. המעבר לענן מהווה רק את השלב הראשון בתוכנית רחבה להקמת מוקד שירות אחוד באוניברסיטה. 

בשלב הבא צפויה קונסיסט לשלב מחלקות נוספות ובהן מערך הביטחון ותפעול המשק ולפתח בוט AI מתקדם נוסף מבוסס Glassix, שיספק שכבת אוטומציה חכמה ושיפור משמעותי בחוויית השירות.

השלב הראשון של הפרויקט הושלם בהצלחה רבה, ובימים אלו נמצאת קונסיסט בבדיקות קבלה סופיות לקראת יציאה לדרך בשלב השני, המתוכנן לרבעון הראשון של 2026.

משה אטיה, סמנכ״ל חטיבת המוצרים בקונסיסט ביקש להוסיף כי:

“SysAid – מערכת ניהול השירות וה-ITSM – המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט מערכות, היא כיום מערכת השירות הארגונית המובילה בישראל ובמשך שנים רבות היא יושמה על-ידי קונסיסט בעיקר בסביבות On-Prem. המעבר לענן ושילוב יכולות AI מתקדמות במערכת פותח כיום בפני ארגונים רבים הזדמנויות חדשות ומשמעותיות. ארגונים מובילים, כמו אוניברסיטת בן־גוריון, שמפעילים את המערכת בהצלחה לאורך שנים, מבינים את הפוטנציאל האדיר של טכנולוגיות Generative AI בייעול ואוטומציה של מערך התמיכה – החל מטיפול חכם בפניות, דרך קיצור זמני תגובה ועד לשיפור מהותי בחוויית המשתמש. שילוב יכולות ה-AI המתקדמות של SysAid עם פתרונות הענן והאומניצ’אנל של קונסיסט מאפשר ללקוחות קונסיסט לעשות קפיצת מדרגה אמיתית בעולם השירות, התמיכה והמכירות, ואנחנו מודים לאוניברסיטת בן גוריון על שיתוף הפעולה הפורה לאורך שנים. אנו בטוחים שיכולות ה AI החדשות יאפשרו לאוניברסיטה למקסם את היעילות של תהליכי השירות והתמיכה לרמות הגבוהות ביותר שניתן.”

מצאתם את זה מעניין? שתף אותו עם אחרים:

פוסטים פופולריים
קבוצת עפיפי מיישמת פתרון דיגיטלי חדשני עם קונסיסט ו-SysAid: טרנספורמציה של תהליכי העבודה באמצעות טפסים דיגיטליים חכמים
יישום מערכת SysAid בבתי חולים ומרכזים רפואיים – דיגיטציה של תהליכים בעולם הבריאות
sysaid events
המהפכה של הבינה המלאכותית בעולם ה-IT וה-HELP DESK
הציפור המוקדמת תופסת את התולעת.

הירשם לבלוג שלנו והיה הראשון לדעת מה חם בעולם ה-ITSM.