למה דווקא SysAid?

מערכת HELP DESK וניהול השירות בארגון 

ארגז כלים למקצוענים לניהול מחלקת IT ומרכזי תמיכה

SysAid הנה כלי ITSM שנבנה כדי לסייע לכם להתמודד עם האתגרים של ניהול מחלקות IT ומחלקות תמיכה ושירות בארגון. המערכת מספקת את כל הכלים החיוניים למטרה זו והרבה מעבר לכך. המערכת המקצועית של SysAid מהווה פתרון מהיר, נגיש, ועשיר בתכונות לניהול מוקדי שירות ותמיכה, ניהול החומרה והתוכנה, ניהול תהליכים, מלאי ופרויקטים.

למה דווקא SysAid01

שדרגו את ניהול מרכזי התמיכה בארגון לרמה אחרת, קצרו את זמני השירות ושפרו את שביעות רצון משתמשי הקצה והלקוחות! SysAid מאפשרת לכם:

SysAid תסייע לכם:

במה שונה SysAid ממערכות מוקד שירות מבוססות web אחרות?

התכונות המרכזיות של SysAid

תוכנת מוקד-תמיכה מבוססת web:

ניהול נכסים:

ניטור:

מאגר ידע – FAQ:

לוח שנה:

ניהול הסכמי שירות –SLA/SLM:

דוחות ואנליזות:

לוח בקרה למנהל:

צ'אט:

מדידת ביצועי מחלקת השירות:

ניהול פרוייקטים ומשימות:

חבילת ITIL:

חבילת ה-ITIL של SysAid נבנתה על פי עקרונות Best Practices של תקן ה-ITIL כדי לעזור ולייצר סטנדרטים לניהול טוב יותר של תהליכים במחלקת ה-IT . עם חבילת ה-ITIL של SysAid, ניתן לשפר את רמת השירות, להוריד עלויות ולהבטיח יישום נכון של מדיניות מחלקת ה-IT.

ניהול בעיות – Problem Management:

ניהול שינויים – Change management:

ניהול תצורה – CMDB: