פורטל משתמשי הקצה

שפרו את חוויית משתמש הקצה בעזרת פורטל השירות העצמי של SysAid (SysAid Self-Service Portal)

פורטל השירות העצמי של SysAid מאפשר למשתמשים לשלוח תקלות, לבקש שירותים, לצפות בהודעות הקשורות למחלקת התמיכה, להתכתב עם נציגי שירות התמיכה, לבקש ייעוץ ממאגר הידע לעזרה עצמית, לאפס סיסמאות של דומיין, לבטל חסימת משתמשים, ועוד.

שירות עצמי ועזרה עצמית מסביב לשעון

רוב הפורטלים לשירות עצמי כוללים אפשרות של הוספת קבצים להודעה, אך מה שמייחד את פורטל העזרה העצמית של SysAid, זה האפשרות להוסיף צילום מסך של הבעיה הספציפית המתוארת בפנייה. בזכות זה, נציגי התמיכה יוכלו לספק פתרון יעיל תוך הזמן הקצר ביותר. ספקו למשתמשי הקצה שלכם שירות עצמי ועזרה עצמית עם גישה ישירה מהמחשב או מהמכשיר הנייד. השירות כולל את הפעולות הבאות:

  • גישה לשאלות נפוצות בשירות עצמי
  • צפייה ומעקב אחר קריאות קיימות
  • ניהול פעולות של זרימת העבודה (בגרסת ITIL)
  • שינוי הגדרות
  • ניהול קריאות למחלקה לבעלי הרשאות
  • איפוס סיסמאות בעזרת שירות סיסמאות עצמי
  • גישה לפורטל שירות עצמי במצב של אורח

לדוגמאות לפורטל השירות העצמי של SysAid – לחץ כאן