בלוג

עזרה מרחוק

מתוך jokopost:לעיתים בגלל ריבוי מטלות במקום העבודה, אתם מגיעים בסופו של יום למצב שבו לא הספקתם לסיים כראוי ולו מטלה אחת. מעבר ממשימה למשימה עלול לגרום לאיבוד מידע ולחוסר תשומת לב, ובעקבות כך גם לאיבוד זמן יקר. משימות אלו ימתינו לכם גם למחרת, אך סביר להניח שהלקוחות לא יהיו מרוצים מהעניין.בשנים האחרונות יותר ויותר חברות משתמשות במערכות Help Desk על מנת…

חברת Cal הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה

חברת Cal העוסקת בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי של המותגים המובילים ויזה, מסטרקארד ודיינרס הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה.במטה החברה, השוכן בגבעתיים ובמשרדים נוספים בחברה – מועסקים למעלה מ-1500 עובדים, המעניקים פתרונות פיננסיים ליותר משני מיליון לקוחות מחזיקי כרטיס ולעשרות בתי עסק.חברת ויזה כאל השלימה לפני כחודש את הטמעת מערכת ה- Help Desk – SysAid – אשר פועלת…

איך העידן הטכנולוגי משפר תמיכת IT

ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא!רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים (במקביל) במספר משימות שונות במהלך יום העבודה, כאשר כל משימה מחייבת אותנו למלוא תשומת הלב והריכוז למטרת ביצועה על הצד הטוב ביותר. ברוב המקרים, ריבוי המשימות ועצם הגדרתן בתהליכי העבודה השוטפת כ-WORK IN PROCESS (WIP) עלולה…

איך לנהל את ה-IT הרבה יותר טוב?

ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא!רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים (במקביל) במספר משימות שונות במהלך יום העבודה, כאשר כל משימה מחייבת אותנו למלוא תשומת הלב והריכוז למטרת ביצועה על הצד הטוב ביותר. ברוב המקרים, ריבוי המשימות ועצם הגדרתן בתהליכי העבודה השוטפת כ-WORK IN PROCESS (WIP) עלולה…

שליטה מרחוק

 לא פעם ולא פעמיים בעת עבודה אנו נתקלים בסוגיה, בבעיה שאין לה פתרון מצדנו, אנו לא מצליחים לתת מענה לבעיה, אנחנו תקועים, אבל צריכים מענה כאן ועכשיו כדי להמשיך בעבודה, כדי להתקדם. אז כן ניתן לשבת שעות לבד ולנסות לפתור את הבעיה והסיכויים להצליח לפתור ולהמשיך לעבוד נוטים לכאן או לכאן, אבל זה לוקח זמן יקר.האפשרות היותר הגיונית במקרה הזה…

ITSM

 שירות ניהולי של מידע טכנולוגי המגיע בצורה של פתרון בעיות וקידמה. הבסיס של ITSM בעצם הוא פתרון לשימוש במידע טכנולוגי מורכב ע״ כל אחד ואחת. העברת מידע טכנולוגי בין אדם לאדם או לחברה. דוגמה לכך, יום יום אנו משתמשים במכשירים מאוד מורכבים, בעלי טכנולוגיה מתקדמת (שלא מפסיקה להתקדם), אנו רואים את המכשירים הללו כמובנים מאליהם, ואנו משתמשים ב IT כאילו…

CMDB

חברה טכנולוגית נתונה, או ארגון מסוים העוסק ב IT, פועלים בצורה כזו שלכל אחד יש תפקיד חשוב ומשמעותי, כל תפקיד משפיע על התפקיד השני וגורם לו לפעול, כמו טכנולוגית של שעון, כל גלגל שיניים הוא חשוב ומפעיל את הגלגל הצמוד אליו כדי שיפעיל את הגלגל הצמוד אליו כדי שהמחוגים יעבדו בצורה נכונה ומסודרת ללא תקלות ובעיות, מה קורה אם התקנו…

בעקבות קורס ITIL לעובדי קונסיסט- שחר קציר מסביר מהי מתודת ITIL

עובדי חטיבת השירותים והמוצרים מקונסיסט מערכות, עברו הכשרה בנושא ITIL.ההכשרה כללה הסבר מעמיק על מתודת ITIL – מתודה לניהול שירותי מערכות מידע, כלומר שיטת ניהול IT. מדובר באוסף הנחיות כיצד יש לנהל את יחידת המחשב (IT) בכל ארגון, וכיצד לספק שירותי מערכות מידע שיעזרו לארגון בעסקים.  את ההדרכה העביר בני קמין, מחלוצי תחום ה-ITIL בארץ, בני בעל ידע והתמחות בשיטות…

שבע שגיאות של ניהול שינויים

אחד מאבני היסוד המרכזיים בתפקודה של כל מערכת עסקית לאורך זמן טמון בנושא ניהול השינויים. אם טרם נתקלתם במונח זה, מדובר בשם כולל לטכניקות ושיטות אשר מטרתן הינן ניהול יעיל של שינויים המוכנסים במערכת כזו או אחרת. השינויים מתרחשים בכל מקום ובכל זמן (הן בשלבי ההקמה והן בשלבי התפעול השוטף) ולכן מצריכים היערכות מבעוד מועד. נהוג להבחין בין שתי קבוצות…

זה כבר לא מותרות – תוכנת הלפדסק לניהול מרכז התמיכה

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות משתמשות במערכות לניהול מרכז תמיכה (HELP DESK) וזאת על מנת לקצר את זמני הטיפול בתקלות, לשפר את איכות השירות ולשמר את המוניטין המוצלח של החברה בקרב לקוחותיה. מעוניינים לדעת כיצד מערכת לניהול מרכז תמיכה תוכל להפוך את העסק שלכם ליעיל יותר? התחילו לקרוא!מהו HELP DESK?המטרה העיקרית של שירות ההלפדסק היא לספק תמיכה טכנית נגישה ומהירה…