בלוג

אסטרגיית ה-WIN-BACK

איך נזכה חזרה בלקוחות שעזבו?

האם תהיתם פעם מה יעיל יותר, רכישת לקוחות חדשים או שימור לקוחות? איפה אתם צריכים למקד את תקציב השיווק שלכם?

מחקרים מצאו שיש סיכוי גדול יותר למכור ללקוח לשעבר מאשר ללקוח פוטנציאלי שמעולם לא עשה עסקים עם החברה. משמעות הדבר היא שהתמקדות בלקוחות שעזבו…

המלצות למנהלים

דברים שכדאי לדעת כדי להיות מנהיג טוב יותר

מאת: משה אטיה

יש אנשים הסבורים כי אנשים מסויימים נולדו מנהיגים, אחרים חושבים שזה משהו שניתן ללמוד. לא משנה מהי עמדתכם בנושא – מה שבטוח הוא שתמיד ניתן לשפר את יכולות המנהיגות שלכם.

במאמר זה אפרט קצת על הדברים…

כנס SITS בלונדון: קבלת תמיכה מכל מקום ומכל מכשיר

נסתיים כנס SITS למערכות תמיכה ומוקדי שירות שנערך בלונדון. בכנס הושם דגש על היכולת לנהל את התמיכה מכל מקום באמצעות מכשירים ניידים. בכנס השתתפה SysAid – המערכת הישראלית לניהול IT, אשר זוכה להצלחה בינלאומית.

כבר התרגלנו לשמוע על נוכחות מאסיבית של נציגות ישראליות בכנסים חשובים בחו"ל בתחום אבטחת המידע. מסתבר שגם בתחום מערכות…

מהו פורטל משתמשי הקצה?

דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם יכולים לדרג את השירות שקיבלתם מהנציג בעירייה או בחברת הביטוח ותארו לעצמכם מצב שבו הייתם יכולים לקבל את השירות בדרך מהירה, אמינה ומאובטחת דרך פורטל שירות עצמי באינטרנט. חשבו כמה זמן וטרחה היו נחסכים. באופן דומה – לפורטל השירות העצמי חלק קריטי בחסכון בזמן והפקת רווחים בכל ארגון.

המתכון לבניית צוות מנצח

מאת: משה אטיה

המפתח העיקרי להצלחה הוא ללא ספק – בניית הצוות הנכון.

בכדי לבנות את הצוות הנכון, מנהל חייב לבחור אנשים עם סגנונות ופרספקטיביות שונות ומגוונות, אנשים הבאים מרקע שונה, ולטפח סביבת עבודה שיתופית ופרודוקטיבית ושכל אלה ישתלבו יחד בתרבות הארגונית.

המטרה היא לבנות צוות שבו…

עזרה מרחוק

מתוך jokopost:

לעיתים בגלל ריבוי מטלות במקום העבודה, אתם מגיעים בסופו של יום למצב שבו לא הספקתם לסיים כראוי ולו מטלה אחת. מעבר ממשימה למשימה עלול לגרום לאיבוד מידע ולחוסר תשומת לב, ובעקבות כך גם לאיבוד זמן יקר. משימות אלו ימתינו לכם…

חברת Cal הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה

חברת Cal העוסקת בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי של המותגים המובילים ויזה, מסטרקארד ודיינרס הטמיעה את מערכת SysAid לניהול השירות ומרכז התמיכה.במטה החברה, השוכן בגבעתיים ובמשרדים נוספים בחברה – מועסקים למעלה מ-1500 עובדים, המעניקים פתרונות פיננסיים ליותר משני מיליון לקוחות מחזיקי כרטיס ולעשרות בתי עסק.חברת ויזה כאל השלימה לפני כחודש את הטמעת מערכת ה- Help Desk – SysAid – אשר פועלת…

איך העידן הטכנולוגי משפר תמיכת IT

ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא!רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים (במקביל) במספר משימות שונות במהלך יום העבודה, כאשר כל משימה מחייבת אותנו למלוא תשומת הלב והריכוז למטרת ביצועה על הצד הטוב ביותר. ברוב המקרים, ריבוי המשימות ועצם הגדרתן בתהליכי העבודה השוטפת כ-WORK IN PROCESS (WIP) עלולה…

איך לנהל את ה-IT הרבה יותר טוב?

ריבוי משימות היא מנת חלקכם במהלך יום העבודה? זה הזמן לדעת הכול על חשיבות הגבלת עבודה בתהליך. התחילו לקרוא!רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עסוקים (במקביל) במספר משימות שונות במהלך יום העבודה, כאשר כל משימה מחייבת אותנו למלוא תשומת הלב והריכוז למטרת ביצועה על הצד הטוב ביותר. ברוב המקרים, ריבוי המשימות ועצם הגדרתן בתהליכי העבודה השוטפת כ-WORK IN PROCESS (WIP) עלולה…

שליטה מרחוק

 לא פעם ולא פעמיים בעת עבודה אנו נתקלים בסוגיה, בבעיה שאין לה פתרון מצדנו, אנו לא מצליחים לתת מענה לבעיה, אנחנו תקועים, אבל צריכים מענה כאן ועכשיו כדי להמשיך בעבודה, כדי להתקדם. אז כן ניתן לשבת שעות לבד ולנסות לפתור את הבעיה והסיכויים להצליח לפתור ולהמשיך לעבוד נוטים לכאן או לכאן, אבל זה לוקח זמן יקר.האפשרות היותר הגיונית במקרה הזה…