עיתונות

מנמ"ר רמי לוי מספר על סיסאייד

אייל כרמי מספר בראיון למגזין סטטוס, על מהפכת השירות שהובלנו באמצעות סיסאייד: "איזה דימויים עולים לכם לראש כשאתם חושבים "רמי לוי שיווק השקמה"? סביר להניח שאתם רואים לנגד עיניכם: סל פירות וירקות משתלם ואולי גם עוף בשקל. אבל מאחורי הקלעים, רמי לוי, הוא ארגון בעל מערכת מחשוב מודרנית, שאפשרה את צמיחתו המהירה.

נפגשתי עם אייל כרמי מנהל מערכות המידע ברמי לוי, כדי להבין כיצד פועלת מערכת ההיי-טק המשומנת של רמי לוי? מהן הסודות שמאפשרות לה לצמוח במהירות, תוך שמירה על מנגנון רזה, יעיל וחסכוני? ומה ארגונים אחרים יכולים ללמוד וליישם?"

לקריאה

ראיון עם שרית להב, מנכ"לית SysAid

"שרית להב, מנכ"לית SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב 35 שפות, משרטטת את ה-Road Map של SysAid לשנה הקרובה. במרכז התחזית: העצמת חוויית השירות, באמצעות מערכת מרכזית שתחבר את כל הכלים הנדרשים במחלקת ה-IT. מערכת ה- Service Desk של SysAid הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות"..(אנשים ומחשבים)

לקריאה

כנס לקוחות "יום ללא תקלות"

בתאריך 20.9.2016 התקיים ב"נא לגעת" ביפו "כנס הלקוחות הגדול ביותר שהופק אי פעם בישראל בתחום ה-Service Desk. כנס שערכו SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות וקונסיסט מערכות שמייצגת את SysAid בישראל.

..מרכז "נא לגעת" בנמל יפו – מרכז תרבות ואומנות ללא מטרות רווח, יחיד במינו בעולם, המהווה מקום מפגש בין אנשים חירשים-עיוורים והקהל הרחב..בכנס נחשפו המשתתפים לסיפור הקמתה של SysAid, שהפכה מחברת סטארט-אפ קטנה, למובילה עולמית. מערכת ה-Service Desk של SysAid מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב-35 שפות לרבות בשפה העברית". (אנשים ומחשבים)

לקריאה

הראל ביטוח זכתה בפרס "פרויקט השנה" של SysAid

אנשי ה-IT של חברת הביטוח הראל, התרגשו השבוע בעקבות זכייתם בפרס היצרן של SysAid ITSM, פתרון ניהול ה-IT של SysAid, המותקן ב-140 מדינות. זהו פתרון ניהול ה-IT הנמכר ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות.

המערכת של SysAid שמוטמעת ונתמכת בישראל על ידי קונסיסט, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS או בהתקנה מקומית ותומכת באפליקציות לכל המכשירים. יתרונה של המערכת הוא בגמישותה, תמיכתה בעברית ובזמן יישום קצר בהשוואה למערכות אחרות. בישראל הטמיעה קונסיסט את המערכת ביותר מ-500 ארגונים.

לקריאה

SysAid השתתפה בכנס SITS 2016 בלונדון

גם השנה הוצב דוכן גדול של SysAid באחד מכנסי השירות החשובים והגדולים בעולם, SITS הנערך בלונדון, להלן סקירה של בני קמין מחברת I-til יועצים על הכנס והמערכת.

לקריאה

Deloitte, הטמיעה את מערכת SysAid ITSM לניהול השירות ומרכז התמיכה לכל עובדי החברה בישראל

Deloitte, סיימה בימים אלה להטמיע את מערכת ה Service Desk של סיסאייד (SysAid) הישראלית. מדובר במערכת כלל ארגונית, המאפשרת ל 1,200 עובדי הפירמה לקבל שירות מכל יחידות המטה, גם על ידי פתיחת קריאת שירות באפליקציה סלולרית. השימוש בסיסאייד כמערכת קריאות שירות עבור כלל יחידות הארגון, מוצלח במיוחד ומספק לעובד מקום מרכזי לקבלת שירות ממחלקות שונות בארגון.

לקריאה

ירמי בנג'ו שלמה חברה לביטוח: "ניתן לייעל את תהליכי העבודה ובמקביל לחסוך כסף לארגון בניהול מערך ה IT"

בנג'ו סיפר שכאשר נרכשה מערכת ההלפ-דסק של SysAid, הוא לא ידע את הפוטנציאל הגלום בה. אולם עם הזמן הוא גילה כי ניתן לנהל דרכה את מכלול הסוגיות שעומדות לפני יחידת מחשוב ולא רק את נושא התמיכה.

לקריאה

רשת רמי לוי מייעלת את אגף המערכות המידע

הטמיעה את 'סיסאייד' מערכת ההלפ-דסק הפופולארית בישראל

לקריאה

קונסיסט יישמה בהצלחה שתי מערכות SysAid בחברת דלק

ונסיסט יישמה בהצלחה שתי מערכות SysAid לניהול התמיכה בחברת דלק בימים אלה הסתיים מהלך לניהול התמיכה בחברת דלק עם הטמעת מערכת SysAid, שניה הכוללת את המודול המתקדם ITIL לניהול תהליכים. זאת לאחר ההטמעה המוצלחת של מערכת SysAid עבור מוקד התמיכה של מחלקת האחזקה בדלק

לקריאה

שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

היקף ההשקעה: כרבע מליון ש"ח
בימים אלה הסתיים פרויקט להתקנת מערכת הלפדסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ.

לקריאה

הכשרה ביטוח הטמיעה מערכת חדשה לניהול מחלקות תמיכה מבית SysAid

המערכת החדשה תנהל בשלב הראשון את קריאות השירות בתחום מערכות המידע ולאחר מכן גם מחלקות תמיכה נוספות, ביניהן משאבי אנוש וממשקים שונים. הטמעת המערכת תביא בין היתר לשדרוג השירות, קיצור זמני הטיפול בפניות, שיפור העבודה בין צוותי התמיכה, וכן תספק דוחות מעקב למנהלים.

לקריאה

איך מובילים את שוק ה-Help Desk בישראל ב"אווירה משפחתית"

חשיפת החברה המנהלת את ה-IT בישראל במאות חברות עם צבר לקוחות גדל והולך (בארץ ובעולם) בצורה אקספוננציאלית וכמעט ללא אנשי שיווק ומכירות.

"אנו בדרך לפיתוח ענן שלם משלנו. יש לנו כבר לקוחות, שהעברנו אותם לענן שלנו ואנו נרצה בשלב ראשון להעביר לקוחות קטנים ל-Share Cloud ובהמשך נשכנע לקוחות גדולים לעבור לענן", מתאר עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות (בתמונה משמאל). "כיוון נוסף, שאנו הולכים בו: אנו בתחילת הדרך עם פתרונות לעולם המרכזיות. נדווח על זה בקרוב כשנהיה מוכנים לחשיפה. מדובר בפתרונות טלפוניה בענן, שיחסכו כסף רב ללקוחות שלנו".

לקריאה

סופר-פארם מתקינה את מערכת ההלפדסק של SysAid

בימים אלה הסתיים פרויקט להחלפת מערכת ההלפדסק של סופר פארם, המשרתת כ- 7,000 משתמשי קצה. לאחר תהליך בחינה עמוק, נבחרה SysAid, שקונסיסט מערכות היא נציגתה הבלעדית בישראל, להחליף את המערכת הקיימת.

לקריאה

כמה כסף הארגון שלך מאבד בגלל תקלות מחשוב?

הפסד כספי עצום נגרם לארגונים כתוצאה מתקלות מחשוב. מערכות הלפ-דסק מצמצמות את זמן הטיפול בתקלות וחוסכות כסף רב. הדור החדש של מערכות ההלפ-דסק, שמובל בישראל על ידי SYSAID – החברה הישראלית פורצת הדרך, הפך את הקניה וההטמעה של מערכת הלפ-דסק לתהליך מהיר, יעיל ולא יקר

לקריאה

הטכנולוגיה בשירות חברות הביטוח: מחזקת סוכנים ומתמודדת עם רגולציה

שמירה על מעודכנות טכנולוגית ושימוש נכון בה עשויים להיות הפתרון לשאלה הגדולה: להעניק שירות טוב או מחיר זול?
ירמי בנג'ו מנהל מערכות מידע בשלמה מסביר: מערכות המחשב הן המנוע האמיתי של צמיחה עסקית בחברת ביטוח.

לקריאה