mobileye3

גם מובילאיי בוחרת ב SysAid

רועי סיטבון, איש סיסטם בכיר ב Mobileye (מובילאיי), מספר על SysAid:

חברת  Mobileye הנה מובילה עולמית בפיתוח מערכות ראיה ממוחשבות ובינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מיקום ומיפוי לסיוע לנהגים ולנהיגה אוטונומית. סיטבון עובד ב (Mobileye (www.mobileye.co.il, מזה כחמש שנים.

"עד שהתקנו את את SysAid  הכל היה פחות או יותר מבולגן", "מספר רועי. מערכת קריאות השירות שהיתה לנו לא היתה מאורגנת, לא היה Asset Managementt, (ניהול נכסים). חיפשנו משהו שיתן לנו עוד ארגון וסדר בתהליכים בתוך מובילאיי, לטובת הטמעה וניהול של קריאות שירות, ניהול נכסים וניהול עובדים חדשים בחברה, כך שנוכל לנהל תקריות וקריאות שירות למשתמשים חדשים. ואז מצאנו את SysAid ותוך חודש התחלנו בהטמעה".

סיטבון מספר על תהליך ההטמעה: "בהשוואה להטמעות אחרות שעשיתי בעבר, ההטמעה של  SysAid היתה החלקה ביותר. היו שלושה סשנים של 7 שעות כל אחד מהם ולאחר מכן סיסאייד היתה באוויר בלי תקלות או בעיות כלשהן."

"מה שהפתיע אותי לטובה זה שהמוצר עצמו יכול להיות מותקן על שרת ללא צורך במשאבים רציניים. מבחינת רמת השרות לעולם לא אמרו לי "אי אפשר" לגבי דרישות שהצגתי ותמיד מצאו לי פיתרון גם אם הוא לא היה כלול במערכת מההתחלה, מה שמראה כמה המערכת של SysAid גמישה וניתנת לקינפוג (התהליך שקובע את המאפיינים וההגדרות הדרושים להפעלת תוכנה) לסביבת העבודה הרלוונטית של הלקוח, במיוחד ביחס למוצרים אחרים. במוצרים אחרים נאמר לי ש"כך החבילה מגיעה ולא ניתן לשנות".

mobileye נרכשה לאחרונה ע"י אינטל, שגם היא משתמשת במערכת SysAid, הכל נשאר במשפחה.

הטכנולוגיה שעשתה לי את 2016

דילוג לתוכן